Katliama dönüştürülen 6 Şubat depremlerinin üçüncü yıldönümünde Hatay Antakya'da yaşamını yitirenler ve yaşananlar anıldı. 6 Şubat Platformu'un çağrısıyla bir araya gelenler, Saray Caddesi'ne yürüdü. Yürüyüşte "Gün gelecek, devran dönecek, AKP halka hesap verecek", "Ma rıhna nıhne hon", "Afet değil bu bir katliam" sloganları atılırken depremin üzerinden geçen üç yıla rağmen devam eden sorunlar ve taleplerin yazılı olduğu dövizler taşındı

Katliama dönüştürülen 6 Şubat depremlerinin üçüncü yıldönümünde Hatay Antakya'da yaşamını yitirenler anıldı.
6 Şubat Platformu'un çağrısıyla Necmi Asfuroğlu Lisesi önünde bir araya gelenler, Saray Caddesi'ne yürüdü.
Yürüş esnasında "Unutmak, affetmek yok" ve "Kayıplarımız için adalet istiyoruz" pankartları açılırken; sık sık "Unutmak yok, affetmek yok, helalleşmek yok", "Gün gelecek, devran dönecek, AKP halka hesap verecek", "Ma rıhna nıhne hon", "Afet değil bu bir katliam" sloganları atıldı. Öte yandan yürüyüş boyunca depremin üzerinden geçen üç yıla rağmen devam eden sorunlar ve taleplerin yazılı olduğu dövizler taşındı.
Sendika.Org